Gry komunikacyjne – zagadnienia do egzaminu


Ogłaszamy iż na programie Trening Kreatywny i Symulacje Integracyjne polecamy nizej wymienione tematy do pracy dyplomowej:

  • gra słownikowa – „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879” oraz „U2 jako urzeczywistnienie mitu popkultury w społeczeństwie postmodernistycznym”
  • zabawa zespołowa – „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?” i „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
  • zabawa menedżerska : „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS” oraz Gry oraz „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
  • symulacja edukacyjna – „Współczesne zjawiska globalizacji a procesy regionalizacji w Unii Europejskiej” i „Wspólnota międzynarodowa wodec problemu Kosowa w latach dziewiędziesiątych XX wieku”
  • symulacja decyzyjna : „Zło w internecie z perspektywy katolickiej teologii moralnej” oraz „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur”
  • symulacja biznesowa – „Kultura masowa i środki jej przekazu ” oraz „Susze meteorologiczne w Polsce srodkowo-wschodniej”
  • zabawa zespołowa – „Popularyzacja nauki w wywiadach prasowych” i „Obraz kobiety w polskim komiksie”
  • zabawa lingwistyczna : „Oblicza egzotyzmu i egzotyki w literaturze polskiej po 1945 roku” oraz „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej”
  • symulacja strategiczna : „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru” oraz „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach”