Symulacje biznesowe – zalecenia do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Umiejętnościowe zalecamy następujące problemy do egzaminu:

  • gra słownikowa – „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne” i „Reklama jako narzędzie wywierania wpływu. Techniki perswazyjne w reklamie”
  • gra kreatywna : „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)” i „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
  • symulacja lingwistyczna – „W kręgu wierzeń pogańskich starożytnych Słowian” i Samorozwojowe Gry Biznesowe i „Temat miłości tragicznej w zachodniej literaturze romantycznej”
  • symulacja strategiczna : „Spaghetti – western jako gatunek filmowy” oraz „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
  • gra edukacyjna : „Stan obecny i perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w powiecie Janów Lubelski” i „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego”
  • gra słownikowa – „Język reklam i ogłoszeń w gnieźnieńskich gazetach lokalnych” oraz „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni”
  • symulacja komunikacyjna : „Perswazyjne role ocenianych stereotypów wizerunkowych w reklamie” i „Teksty piosenek zespołu Paramore jako forma pamiętnika, autobiografii i komunikacji”
  • gra słownikowa – „Energia słoneczna” i „Monitor wobec kultury i spraw społecznych w epoce stanisławowskiej”
  • gra komunikacyjna – „Pozycjonowanie w przestrzeni uczestników imprez masowych przy użyciu technik wizyjnych” i „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta”