Ćwiczenia szkoleniowe – założenia do egzaminu


Potwierdzamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe akceptuje się prezentowane na niniejszej liście opracowania do superwizji końcowej:

  • symulacja strategiczna : „Autoprezentacja użytkowników portalu społecznościowego Facebook, na przykładzie dwunastu wybranych tablic” i „Terroryzm nacjonalistyczny na przykładzie Irlandzkiej Armii Republikańskiej”
  • zabawa edukacyjna – „Nazwy trunków serwowanych w wielkopolskich pubach” i „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości”
  • zabawa zespołowa – „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Weryfikacja porównawcza” oraz Kaskadowe Symulacje i „Wplyw Karpat na warunki pogodowe terenów przyległych (Polska i Słowacja)”
  • gra decyzyjna – „Wierzenia, religie i obrzędy na terenie Bułgarii” i „Prawosławie w Polsce”
  • gra kreatywna – „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei” oraz „Problem eutanazji – aspekty prawno-społeczne”
  • zabawa lingwistyczna – „Współczesny terroryzm” oraz „Obraz Polski i Polaków w prasie brytyjskiej”
  • symulacja biznesowa : „Obraz Francji w „Lalce” Bolesława Prusa i jej adaptacji filmowych” i „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • gra zespołowa – „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na przykładzie filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li” i „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji”
  • zabawa lingwistyczna – „Spuścizna bizantyjska kultury materialnej we wpółczesnej Bułgarii. Aspekt turystyczny” i „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej”