Granty Europejskie na szkolenia HR


Potwierdzamy iż w ramach pogramu dotacyjnego „Kujawsko Pomorski Program Pomocowy” do następnego etapu dopuszczono następujące programy:

  • zbudowanie elektronicznej platformy komunikacyjnej wideo dla przedsiębiorstw – treningi interpersonalne
  • wypracowanie kompleksowej elektronicznej platformy zarządzania systemami – warsztaty z kreatywności
  • Treningi Menedżerskie We Wrocławu – szkolenia z kreatywności
  • stworzenie oraz promocja portalu mobilnego umożliwiającego publikację oraz wymianę wiedzy praktycznej – eWiempl – szkolenia miekkie
  • stworzenie portalu Gospodarzpl “ pierwszej platformy informacyjno “ społecznościowej dla sektora rolniczego – szkolenia miekkie
  • wypracowanie serwisu cyfrowego wwwalekiedypl stanowiącego platformę komunikacji między organizatorami wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, a ich odbiorcami – szkolenia z asertywności
  • stworzenie usługi E-Doładowania biletów komunikacji miejskiej na kartach elektronicznych – szkolenia z zarządzania czasem
  • przyrost konkurencyjności i osiąganie przewagi konkurencyjnej przez firmę Jarex jako efekt aplikacji nowoczesnego wzornictwa – szkolenia negocjacyjne
  • zintegrowane modely sterowania, diagnostyki, zdalnego dostępu i wizualizacji pracy dla układów pompowych i technologicznych – szkolenia zamkniete
  • „Technologie wytwarzania supertwardych materiałów nanostrukturalnych ze stopów żelaza oraz ich zastosowanie w pancerzach pasywnych i pasywno-reaktywnych” – treningi zamkniete
  • – szkolenia interpersonalne
  • Badania nad zastosowaniem amfibolitu w produkcji nowoczesnych mieszanek mineralno-bitumicznych – szkolenia z zarządzania czasem
  • Budowa infrastruktury dostępu do Internetu w północnych powiatach województwa łódzkiego – szkolenia menedżerskie
  • Budowa platformy wymiany zasobów pomiędzy ASP Poland sp z o o a Partnerami – szkolenia z przywództwa
  • nowoczesnych urządzeń mobilnych wykorzystujących wspracie hardwareowe – treningi pracownicze
  • Działania informacyjne i promocyjne w ramach I Osi Priorytetowej PO IG w 2010 r – warsztaty z obslugi klienta
  • zdigitalizowany model przeprowadzania ankiet za pośrednictwem Internetu – treningi handlowe