ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Wilcze echa ; Aleksander Ścibor-Rylski
Dreszcze; Wojciech Marczewski, Inne spojrzenie; Károly Makk
Świadek; Peter Weir
Rzeka tajemnic; Clint Eastwood, Wodzirej; Feliks Falk
Rosetta; Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
Ran; Akira Kurosawa, Kamera; David Cronenberg
Rozmowa; Francis Ford Coppola, Dzieci niebios; Majid Majidi
Matador; Pedro Almodóvar
Zalotnik w akcji; Reginald Hudlin, Chłopaki na Ibizie; Ed Bye
V. I. P.; Juliusz Machulski
Ja tak, a oni nie; Steven Robman
ZADANIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na bazie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Pink Floyd, A Saucersful of Secrets, Budka Suflera, Cisza
Therapy?, Infernal Love, Czerwone Gitary, Nie zadzieraj nosa, U2, Where The Streets Have No Name
V/A, Hype!, High Tide, Sea Sharities, Sting, …Nothing Like The Sun
Led Zeppelin, Led Zeppelin II
PROBLEM NR 3: – Umiejętność zrozumiałego formułowania skomplikowanych treści. Przygotować komunikatywną dla statystycznego polaka ulotkę łykania wybranej zponiższych medykamentów:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
77.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – inhibitory 5-alfa reduktazy
205.1, Leki mukolityczne – acetylocysteina
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne