Ćwiczenie metodyczne – dydaktycy – przedmiot sprzedaż i obsługa klienta


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Wilcze echa ; Aleksander Ścibor-Rylski
  • Dreszcze; Wojciech Marczewski, Inne spojrzenie; Károly Makk
  • Świadek; Peter Weir
  • Rzeka tajemnic; Clint Eastwood, Wodzirej; Feliks Falk
  • Rosetta; Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
  • Ran; Akira Kurosawa, Kamera; David Cronenberg
  • Rozmowa; Francis Ford Coppola, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Matador; Pedro Almodóvar
  • Zalotnik w akcji; Reginald Hudlin, Chłopaki na Ibizie; Ed Bye
  • V. I. P.; Juliusz Machulski
  • Ja tak, a oni nie; Steven Robman

    ZADANIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na bazie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:

  • Pink Floyd, A Saucersful of Secrets, Budka Suflera, Cisza
  • Therapy?, Infernal Love, Czerwone Gitary, Nie zadzieraj nosa, U2, Where The Streets Have No Name
  • V/A, Hype!, High Tide, Sea Sharities, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność zrozumiałego formułowania skomplikowanych treści. Przygotować komunikatywną dla statystycznego polaka ulotkę łykania wybranej zponiższych medykamentów:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 77.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – inhibitory 5-alfa reduktazy
  • 205.1, Leki mukolityczne – acetylocysteina
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne