Ćwiczenie metodyczne – trenerzy – grupa interpersonalne


SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie analizy krótkich scen z wybranego z następujących filmów:

  • Wehikuł czasu ; George Pal
  • Na wschód od Edenu; Elia Kazan, Zero; Paweł Borowski
  • High School Musical 2; Kenny Ortega
  • Nosferatu wampir; Werner Herzog, Podwójny blef; Neil Jordan
  • Ucieczka w ciemność; Michael Switzer
  • Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Fahrenheit 451; François Truffaut
  • Czarny Piotruś; Milos Forman, Nieugięty Luke; Stuart Rosenberg
  • Stalingrad; Joseph Vilsmaier
  • Ostatni skaut; Tony Scott, Joe Black ; Martin Brest
  • Pełnia zła; Harold Becker
  • Oszukać przeznaczenie; James Wong

    SYMULACJA NR 3: stworzyć artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • Van Der Graaf Generator, Still Life, Vibrators, Pre Mania
  • Cave, Nick, Henry’s Dream, Metallica, Seek And Destroy, Procol Harum, A Whiter Shade Of Pale
  • Black Sabbath, Black Sabbath, Animals, The, The Animals, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Black Sabbath, Paranoid

    ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego spisywania skomplikowanych danych. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki ulotkę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj tabletek:

  • 90.1, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania pozajelitowego
  • 102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
  • 134.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – kwas mykofenolowy i jego pochodne
  • 161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu